Liikunnalliset ryhmäohjelmat

Tarjoamme asiakkaillemme valikoiman liikunnallisia aktiviteetteja, sisällä ja ulkona. Tutustu valikoimaamme ja esitä toiveesi, niin suunnittelemme ryhmänne ohjelman vuodenaika ja ryhmäkoko huomioonottaen. 

Liikunnallisen päivän viimeistelee palauttava uinti ja lihaksia rentouttava saunan lämpö Tallukan Spa-osastolla. Mahdollisuus kattaa ryhmällenne illallinen Spa-kabinettiin. Ja se on sitten siinä.  

OHJATTUA ULKOLIIKUNTAA

Reippailua Tallukan pihapiirissä:
Hyödynnämme Pirppulan portaita ja näkötornia. Reippailuun voimme yhdistää tunnelmallisen hetken nuotion äärellä kodassa.

Patikkaretki Pasolanvuoren laavulle
Virkistävä patikkaretki läheiselle Pasolanvuoren laavulle, jonne kävelymatka kestää noin 20 minuuttia/suunta. Luonnon keskellä, raittiissa ilmassa ja nuotion loimussa nautitaan kaikessa rauhassa nokipannukahvit. Laavulla on mahdollisuus myös paistaa makkaraa, leipäjuustoa tai tikkupullaa. Kaiken tämän kruunaa upea Vesijärvi-maisema! 

Sauvakävelyä:
Kuljemme upeaa reittia Kalmarinrannan kautta kanavan varrelle ja Wanhaan Vääksyyn. Kevät/kesä/syksy.

KOE UNOHTUMATON TALVIELÄMYS: Jääkellunta Pulkkilanharjulla!
Toteutamme kelluntoja ryhmille ympäri vuoden kysynnän mukaan erilaisissa kohteissa.

5-ottelu
Leikkimielistä liikunnallista kisailua kaiken tasoisille osanottajille. Näitä lajeja kehitellessä olemme käyttäneet mielikuvitusta. Toteutetaan Tallukan pihapiirissä, kaikkina vuodenaikoina.

Suppailua Kalmarinrannassa: Vääksy Sup. Kesäisin säävarauksella.

Frisbee-golfia Kalmarinrannassa:
Tässä yhdistyy mukavalla tavalla pieni kisailu ja tutustuminen Kalmarinrannan ja Vääksyn kanavan upeisiin maisemiin. Kevät/kesä/syksy.

Retket luonto-oppaan kanssa
Tarjoamme asiakkaillemme lisäksi paikallisen luonto-oppaan palveluita. Katso kattava retkivalikoima linkistä: www.bestlakenature.com

SISÄLIIKUNTAA YMPÄRI VUODEN LIIKUNTAOHJAAJAN OHJAAMANA

Kehonhallinta- ja huolto:
Pilatestyyppistä rentoa ja matalan kynnyksen liikuntaa ja rentoutumista.
Vesijumppa Tallukan uima-altaassa.
Kuntopiiri kuntosalilla:
Yhdistetään laitteet ja lattialla tehtävät jumppaliikkeet.
Kahvakuulatunnit:
Lihaskuntotunti jumppasalissa ryhmän lähtötaso huomioiden.